Menu
0

Klantenservice

Als je vragen hebt over een product of over jouw bestelling, gebruik dan het contactformulier op deze pagina. Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met je op. Je kunt ons ook bereiken via telefoonnummer: +31 (0)85 773 20 80

085 773 20 80
KNO-winkel.nl

Laan van Westenenk 64

7336 AZ Apeldoorn

The Netherlands

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Bestellen & betalen
Hoe kan ik afrekenen bij KNO-winkel.nl?

Kies het product dat u wilt bestellen en zet het in de winkelwagen. Als u alle gewenste producten in uw winkelwagen heeft, gaat u naar uw winkelwagen. Vanuit hier kunt u de bestelling plaatsen en betalen. U heeft bij ons de mogelijkheid om te betalen met iDEAL, PayPal, Giropay, SOFORT banking, Visa, Maestro, Mastercard, American Express of Bancontact. Indien dit niet mogelijk voor u is, neem dan contact op met onze klantenservice: +31 (0)85 773 20 80.

Kan ik mijn bestelling volgen met een track & trace code?

Ja, u ontvangt een Track & Trace code als je bestelling verstuurd is. Deze wordt automatisch door PostNL gemaild, zodra het pakket in een van hun logistieke centra gescand wordt. Via de link in de e-mail kunt u de status van de levering te volgen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer de bestelling al betaald is, kunt u de bestelling niet zelf meer annuleren. Neem contact met ons op om uw bestelling te annuleren.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wanneer de bestelling geplaatst en betaald is, kunt u de bestelling niet meer zelf wijzigen. Neem contact met ons op om uw bestelling te wijzigen.

Ik wil graag telefonisch bestellen, kan dat?

Ja, bij uitzondering kan dat. Belt u hiervoor met onze klantenservice telefoonnummer: 085 773 2080 

Voor de snelste verwerking kunt u uw bestelling het beste bestellen via onze website: www.kno-winkel.nl / www.nko-winkel.be / www.hno-laden.de

Verzenden & retourneren
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bestellingen die op werkdagen voor 13.00 uur worden ontvangen en betaald, worden dezelfde dag verstuurd. Bestellingen buiten werkdagen om worden de eerstvolgende werkdag verwerkt. De bestellingen worden door PostNL bezorgd. Zij leveren meestal de volgende dag. Bij brievenbuspost kan dit in sommige gevallen iets langer duren. 

Nederland: 1 werkdag (bezorging ook op zaterdag)
België: 1 à 2 werkdagen

Het kan in sommige gevallen kan het vanwege drukte wel langer duren. U kunt uw pakket volgen via de track & trace code die u ontvangt via de e-mail. Let op: bij brievenbuspakketjes is de track & trace code niet altijd volledig en kan de verzending langer duren.

Als u langer dan 10 dagen moet wachten op het bestelde artikel, dan heeft u de mogelijkheid de overeenkomst kosteloos te verbreken. Het eventueel betaalde bedrag wordt dan terugbetaald.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending binnen Nederland

  • Bij bestelling vanaf € 50 is de verzending gratis
  • Brievenbuspost: 3,15 verzend- en orderkosten
  • Pakketpost: € 5,10 verzend- en orderkosten

Verzending naar België, Duitsland en Luxemburg

  • Bij bestelling vanaf € 50 is de verzending gratis
  • Pakketpost: € 7,15 verzend- en orderkosten

Onderstaande landen: € 14,95 verzend- en orderkosten

  • Oostenrijk
  • Frankrijk
  • Italië

Overige landen: op aanvraag, op basis van geldende tarieven voor verzending vanuit Nederland.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bestellingen die op werkdagen voor 13.00 uur worden ontvangen en betaald, worden dezelfde dag verstuurd. Bestellingen buiten werkdagen om worden de eerstvolgende werkdag verwerkt. De bestellingen worden door PostNL bezorgd. Zij leveren meestal de volgende dag. Bij brievenbuspost kan dit in sommige gevallen iets langer duren. 

Nederland: 1 werkdag (bezorging ook op zaterdag)
België: 1 à 2 werkdagen

Het kan in sommige gevallen kan het vanwege drukte wel langer duren. U kunt uw pakket volgen via de track & trace code die u ontvangt via de e-mail. Let op: bij brievenbuspakketjes is de track & trace code niet altijd volledig.

Als u langer dan 10 dagen moet wachten op het bestelde artikel, dan heeft u de mogelijkheid de overeenkomst kosteloos te verbreken. Het eventueel betaalde bedrag wordt dan terugbetaald.

Hoe kan ik de producten retourneren?

U dient bij een retourzending - ook tijdens de garantieperiode - altijd zelf de verzendkosten voor het terugsturen naar kno-winkel.nl te betalen. Deze verzendkosten ontvangt u niet terug. U kunt het product ook afgeven op ons adres in Apeldoorn.

Als u een product wilt terugsturen, neemt u dan eerst even contact op met om onze klantenservice via telnr: 085 773 2080. Wij kunnen u het juiste retouradres geven en tevens weten wij dan dat uw retourzending er aan komt. Dat zorgt ervoor dat de afhandeling en terugbetaling sneller verloopt.
Na ontvangst zullen wij het aankoopbedrag meestal binnen 14 werkdagen retourneren, maar in ieder geval altijd binnen de wettelijk gestelde termijn van 30 dagen.

Als u een product terugstuurt, bent u verantwoordelijk voor het risico van het terugsturen - schade of zoekraken -. Bewaart u daarom altijd uw verzendbewijs of als het een duurder product is, stuurt u het dan aangetekend of verzekerd terug.

Let op: sommige van onze artikelen zijn hygiëneproducten. Deze mogen niet zomaar met een geopende verpakking geretourneerd worden. Neem voor meer informatie contact met ons op. 

 

Nieuwsbrief
Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

U kunt zich uitschrijven in de mail waarin de nieuwsbrief wordt verstuurd. Onderaan deze mail staat de optie ‘afmelden voor deze nieuwsbrief’. Als u hierop klikt, komt u op een pagina terecht waarin u kunt aangeven dat u zich afmeldt voor onze speciale acties en nieuwsbrief.

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.