Menu
0
De beste KNO-producten
Voor 12.00u besteld? Vandaag verzonden
Lage verzendkosten
Klantenservice? 085 773 2080

Bestellen & betalen

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer de bestelling al betaald is, kunt u de bestelling niet zelf meer annuleren. Neem contact met ons op om uw bestelling te annuleren.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wanneer de bestelling geplaatst en betaald is, kunt u de bestelling niet meer zelf wijzigen. Neem contact met ons op om uw bestelling te wijzigen.

Ik wil een bestelling snel ontvangen, wat moet ik dan doen?

Bestellingen die op werkdagen voor 12.00 uur worden ontvangen en betaald, worden dezelfde dag verstuurd. Bestellingen na 12:00 of buiten werkdagen om worden de eerstvolgende werkdag verwerkt.

Ik wil graag telefonisch bestellen, kan dat?

Ja, bij uitzondering kan dat. Belt u hiervoor met onze klantenservice telnr: 085 773 2080 .

Voor de snelste verwerking kunt u uw bestelling het beste bestellen via onze website: www.kno-winkel.nl / www.nko-winkel.be / www.hno-laden.de

Kan ik een product bestellen zonder online bankieren?

Ja, dat kan: De bestelling wordt dan verzonden nadat de betaling is ontvangen. Belt u hiervoor met onze klantenservice telnr: 085 773 2080 .

Voor de snelste verwerking kunt u uw bestelling het beste bestellen via onze website: www.kno-winkel.nl / www.nko-winkel.be / www.hno-laden.de

Hoe kan ik afrekenen bij KNO-winkel.nl?

Kies het product dat u wilt bestellen en zet het in de winkelwagen. Als u alle gewenste producten in uw winkelwagen heeft, gaat u naar uw winkelwagen. Vanuit hier kunt u de bestelling plaatsen en betalen. U heeft bij ons de mogelijkheid om te betalen met Ideal (NL), MisterCash (B), GiroPay (D), Sofort (D). of PayPal (INT). Indien dit niet mogelijk voor u is, neem dan contact op met onze klantenservice: +31 (0)85 773 20 80.

Kan ik bij jullie met creditcard betalen?

Nee, creditcard betalingen zijn bij ons niet mogelijk.

Kan ik achteraf betalen?

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen. De producten worden pas verzonden nadat de betaling heeft plaatsgevonden.

Ik wil vanuit het buitenland betalen. Wat is jullie BIC en IBAN code?

De BIC code is RABO NL2U en IBAN is NL08 RABO 0135 1304 17. Vermeld ook duidelijk het ordernummer en uw naam/adresgegevens. Zodra wij de betaling ontvangen hebben, wordt uw bestelling verzonden.

Waar vind ik een evt. kortingscode?

De kortingscodes worden met regelmaat verspreid via onze nieuwsbrief. Schrijf u onderaan deze pagina in voor onze nieuwsbrief. U kunt ons ook volgen via Facebook.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terug stuur?

Na ontvangst van uw artikel zullen wij het aankoopbedrag meestal binnen 14 werkdagen retourneren op de rekening waarmee u heeft betaald, maar in ieder geval altijd binnen de wettelijk gestelde termijn van 30 dagen.

Hoe weet ik of mijn bestelling is betaald?

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u een orderbevestiging van Dos Medical BV [[email protected]]. Wanneer u in het bestelproces geen foutmelding heeft gekregen, mag u ervan uitgaan dat de betaling goed is doorgekomen.

Mocht u wel een foutmelding hebben gekregen, dan is het aan te raden eerst in uw eigen bankgegevens te kijken of het bedrag is afgeschreven. Indien het bedrag wel is afgeschreven, is ook bij ons de bestelling doorgekomen. Ondanks de foutmelding is de betaling dan wel gelukt. Is het bedrag niet afgeschreven, dan kunt u óf de bestelling opnieuw plaatsen óf alsnog betalen via de betaallink die u enige tijd later ontvangt van: MultiSafepay - betaallink voor KNO-winkel.nl.

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen.

Heeft u de artikelen tegelijkertijd besteld, maar heeft u niet alle producten ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen mail gehad?

Er wordt vrijwel direct na het bestellen een orderbevestiging verstuurd per e-mail. Heeft u deze niet ontvangen? Check eerst uw spambox, misschien is de mail daarin terecht gekomen?

Als u meer dan 1 uur geleden besteld heeft en u heeft geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling volgen met een track & trace code?

Ja, u ontvangt een Track & Trace code als je bestelling verstuurd is. Deze wordt automatisch door PostNL gemaild, zodra het pakket in een van hun logistieke centra gescand wordt. Via de link in de e-mail kunt u de status van de levering te volgen.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

Ik abonneer mij op de maandelijkse nieuwsbrief met wetenswaardigheden en extra voordeel

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00